Стратегія розвитку на 2021-2026 рр.

Презентація Стратегії розвитку закладу  

https://docs.google.com/presentation/d/1ivPgt94y8VTQ1TQ4KCDNLVEG0lLa19lC/edit?usp=sharing&ouid=101956604918958626671&rtpof=true&sd=true  

Зміст Стратегії розвитку закладу https://docs.google.com/document/d/1U3y1o1V1-p9I9Rejhuzul1eFXHmak3vcYuQT_eYdmNM/edit?usp=sharing

Презентація


















ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ

начальника Відділу ОКСМС

Хоростківської міської ради

                                                                                                                         03.08. 2021 №69-од

 

 

 


 

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ

ВЕЛИКОГОВИЛІВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ

ХОРОСТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НА 2021-2026 РР.

 

 

 

 

 

 


            Стратегія розвитку Великоговилівської гімназії Хоростківської міської ради розроблена на основі Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», спрямована на реалізацію Конституції України, Національної доктрини розвитку освіти, Концепції «Нова українська школа», Державних стандартів початкової, базової загальної середньої освіти, Концепції про права дитини. Стратегія враховує потреби сучасного українського суспільства,  соціальне замовлення в період оновлення, орієнтована на підвищення якості освіти, оновлення її змісту і структури, впровадження інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання, забезпечення компетентнісного підходу до викладання та системи оцінювання предметів, формування                 конкурентноспроможного випускника.

 МІСІЯ  закладу:
Кожна дитина талановита, допоможемо їй визначитись і стати успішною.

 ВІЗІЯ закладу:

  Сформувати соціально адаптовану, громадсько орієнтовану  особистість, яка успішно займе своє місце в житті.

 

  ГАСЛО колективу:

Дитина має приносити зі школи додому радість.

ЦІННОСТІ:

§  висока моральність;  відповідальність, чесність;

§  довіра, повага до особистості дитини й дорослого;

§  патріотизм;

§  духовність і культура;

§  прозорість, толерантність, відкритість;

§  ефективність та успішність;

§  професійність, безперервний розвиток;

§  здоров’я, здоровий спосіб життя;

§  спільна праця, взаємодопомога.

 

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ:

§  дитиноцентризм, гуманізм;

§  забезпечення рівного доступу до освіти;

§  цілісність і наступність системи освіти;

§  прозорість і публічність управлінських рішень;

§  відповідальність, академічна доброчесність;

§  свобода у виборі видів, форм навчання, освітньої програми;

§  фінансова, академічна, кадрова та організаційна автономія;

§  демократизм;

§  єдність навчання, виховання та розвитку;

§   повага до прав і свобод людини;

§  дотримання честі та гідності;

§   громадянська культури;

§  дотримання здорового способу життя,

§  бережливе  ставлення до природи.

 

          Пріоритетні завдання розвитку закладу на 2021-2026 роки:

Ø Створення умов для отримання кожним учнем якісної освіти.

Ø  Розвиток інтелектуальної, емоційної сфери дитини, формування його ціннісних орієнтирів, прищеплення навичок соціальної компетентності.

Ø  Створення безпечного, вільного від будь-яких форм насилля, комфортного та доступного освітнього середовища.

Ø  Розвиток інноваційної діяльності, підвищення якості освіти.

Ø Інформатизація навчання, вдосконалення бібліотечного та інформаційно-ресурсного забезпечення.

Ø Побудова ефективної системи виховання, розвитку і соціалізації учнів.

Ø Розвиток творчої ініціативи педагогів в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності.

Ø Прищеплення учням шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, що населяють Україну.

Ø Виховання в учнів патріотичних почуттів, формування національної самосвідомості, любові до рідної землі свого народу, готовності до праці в ім’я України.

Ø  Створення сучасної матеріально-технічної бази.

Стратегія розвитку закладу розрахована на 5 років і включає в себе напрямки:

1. Освітнє середовище.

2. Педагогічна діяльність.

3. Система оцінювання здобувачів освіти.

4. Управлінська діяльність.

 

 

  ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ

1.    Освітнє середовище

Завдання:

§  Створення безпечних, комфортних умов навчання, толерантного середовища.

§  Облаштування шкільної території, зовнішня привабливість закладу.

§  Формування інформаційної грамотності, розвивального освітнього простору.

 

SWOT-аналіз освітнього середовища

Вимога

Сильні сторони

Слабкі сторони

1.    Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці, толерантного середовища.

 

 

2.    Облаштування шкільної території, зовнішня привабливість закладу.

 

 

 

3. Формування інформаційної грамотності, розвивального освітнього простору.

 

 

1.Будівля типова.

2. Проектна потужність закладу – 220 учнів.

3. Кількість класів – 9.

4. Кількість навчальних кабінетів – 12, кабінет інформатики, бібліотека, спортзал.

5. Наявність харчоблоку.

6. Вид опалення – індивідуальне, водяне. Вид палива – газ. Наявність котельні.

7. Наявність санвузла -внутрішньої вбиральні.

8. Наявність майстерні для уроків трудового навчання.

9. Наявність мережі Інтернет.

10. Наявність проекторів і проектних екранів – 3,телевізорів – 2.

11. Наявність земельної ділянки (2 га).

12. Встановлено енергозберігаючі вікна, пластикові зовнішні двері.

13. Здійснено заміну покриття даху.

14. Розроблено правила для учнів.

15. Розроблено заходи з протидії булінгу.

16. Оприлюднена процедура реагування на випадки булінгу, зразок заяви.

 

1.    Відсутність медичного кабінету.

2.  Універсальний дизайн, розумне пристосування.

3.  Застаріле обладнання комп`ютерного класу.

4.    Аварійність підлоги спортивного залу.

5.          Невідповідність обладнання харчоблоку сучасним вимогам.

6.          Старі меблі у їдальні.

7.Створення умов щодо дотримання пожежної безпеки у приміщенні

8.          Облаштування спортивних майданчиків та ігрових майданчиків з твердим покриттям та навісами для учнів старшої та початкової школи.

9.  Утеплення фасаду та оформлення стін.

10.      Відновлення твердого покриття шкільного подвір`я. Окультурення території закладу.

11.      Зрізання старих аварійних дерев.

12.      Оснащення предметних кабінетів сучасним навчально-методичним обладнанням;

13.      Територія школи для перебування дітей з ООП не пристосована

14.      Створення дієвої системи роботи з усіма учасниками освітнього процесу щодо попередження та розв`язання проблем булінгу.

15.      Налагодження співпраці з громадськими та державними організаціями щодо організації просвітницької роботи з попередження випадків булінгу.

 

Проєкт «Комфортне, безпечне освітнє середовище – вимога сучасності»

Мета проєкту:

Створення комфортних і безпечних умов навчання учнів та праці педагогів,  розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору через запровадження педагогіки партнерства, оновлення матеріально-технічної бази, розвиток іміджу закладу.

Шляхи реалізації проєкту:

Зміст діяльності

Індикатори

Термін виконання

Відповідальні

Моніторинг

1.Залучення альтернативних джерел фінансування  закладу (краудфандингова діяльність, участь у громадських проєктах, конкурсах тощо) 

Збільшення відсотка фінансування шляхом залучення коштів з альтернативних джерел

2021-2026 рр.

Адміністрація, педагоги, батьки

Аналіз фінансових звітів

2.Капітальний ремонт харчоблоку

 

 

 

Відповідність приміщення санітарним безпечним вимогам

2022 р.

Засновник, керівник

Аналіз звітів

3.Оновлення обладнання кухні, їдальні

Комфорт та безпека

2022-2023рр.

Засновник,адміністрація

Аналіз звітів

4.Удосконалення системи здорового харчування

Відповідність ХАСПу

2021-2026рр.

Адміністрація

Анкетування

5.Естетичне оформлення коридору (поч.класи), ремонт

Безпека і комфорт

2022р.

Адміністрація, педагоги

 

6.Капітальний ремонт спортзалу

Відповідність вимогам

2023р.

Засновник, керівник

Аналіз звітів

7.Оновлення кабінету інформатики

Достатня кількість нової комп ютерної техніки

2022-2026рр.

Засновник, керівник

Аналіз звітів

8.Оснащення предметних кабінетів сучасним навчально-методичним обладнанням

Наявність сучасного навчального

обладнання

2022- 2025рр.

Засновник Керівник закладу

Аналіз звітів

9. Естетичне оформлення коридорів закладу, облаштування friendly-зон зі встановлення пуфів, крісла-груші, столиків, стільців, створення зони для ігор та інших рекреаційних зон

           

Комфортна зона відпочинку для здобувачів освіти

2022-2026рр.

Засновник, керівник

Аналіз звітів

10.Розвивальна, виховна та інформаційна тематика  стендів із сучасним естетичним оформленням

Естетика середовища

2022-2023рр.

Адміністрація, педагоги

анкетування

12. Неухильне дотримання вимог виробничої санітарії, протипожежної безпеки, поєднання гармонії і чистоти

 

Безпечне середовище

2021-2026рр.

Адміністрація, Педагоги

Аналіз

13.Створення медичного кабінету

Безпека здобувачів освіти

2024р.

Керівник

Аналіз

14.Створення сучасного освітнього мотиваційного простору відповідно до універсального дизайну та розумного пристосування

Відповідність сучасним вимогам

2021-2026рр.

Адміністрація, педагоги,батьки

Спостереження, аналіз

Очікувані результати:

-Безпечне, комфортне середовище для навчання та відпочинку;

-Розвивальний, мотиваційний, ігровий освітній простір;

-Оновлена навчальна база;

-Універсальний дизайн та розумне пристосування.

 

Проєкт  «Шкільна територія – зона комфорту для учасників освітнього процесу»

Мета проєкту:

Створення безпечного, комфортного середовища на території закладу, сучасної відпочинкової зони, збереження життя та здоров`я учасників освітнього процесу, розвиток іміджу закладу.

 

Шляхи реалізаії проєкту:

Зміст діяльності

Індикатори

Термін виконання

Відповідальні

Моніторинг

1.Утеплення та оздоблення фасаду закладу

Зовнішня привабливість закладу, економія енергоресурсів

2022-2026рр.

Засновник,  керівник

Аналіз звітів

2. Зміна зовнішнього вигляду шкільної території шляхом створення привабливої зеленої зони з використанням елементів сучасного ландшафтного дизайну

           

Створення сучасного дизайну

2022-2023рр.

Адміністрація, педагоги,батьки

Анкетування, аналіз

3.Зрізання аварійних сухостійних дерев

Безпечність території,

2022-23рр.

Засновник, адміністрація

Спостереження

4. Створення нових та вдосконалення старих квітників

Збереження природи, забезпечення привабливості

2022р.

Адміністрація, педагоги,батьки

спостереження

5. Зміна покриття площадки біля входу у заклад.

 

Безпечність та привабливість

2023-2024рр.

Засновник,керівник

Аналіз звітів

6.Створення відпочинкової зони шляхом встановлення альтанки, лавок для сидіння

 

Відповідність сучасним вимогам

2023р.

Керівник

анкетування

7.Встановлення ігрового майданчика, створення спортивної  зони

 

Відповідність вимогам

2024р.

Засновник, керівник

Аналіз

Очікувані результати:

-        Безпечне, комфортне середовище для відпочинку;

-        Розвиток іміджу закладу; привабливість території;

-        Розвивальний, мотивуючий простір для здобувачів освіти;

-        Відповідність до сучасних вимог, санітарних  норм;

-        Ведення здорового способу життя учасниками освітнього процесу.

-         

 

Проєкт  «Створення толерантного середовища. Булінгу – стоп»

Мета проєкту:

Сприяти розвитку особистості дитини, формуванню її інтелектуального та морального потенціалу; формуванню особистості патріота України, гідного громадянина, який усвідомлює свою приналежність до сучасної Європейської цивілізації.

 Скоординувати зусилля педагогічного колективу, батьківської громадськості з метою попередження булінгу, протиправних дій та вчинків серед здобувачів освіти.

Забезпечити організацію змістовного дозвілля й відпочинку здобувачів освіти.

 

Шляхи реалізації проєкту:

Зміст діяльності

Індикатори

Термін виконання

Відповідальні

Моніторинг

1.Діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів

Виявлення небезпек, визначення стану

2021-2026рр.

Адміністрація,

Педагоги

Спостереження. Анкетування

2.Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Збільшення обсягу знань

2021-2026рр.

Адміністрація,

Педагоги

Спостереження, аналіз

3.Контроль стану попередження випадків булінгу

Попередження булінгу

2021-2026рр.

Адміністрація

Спостереження, аналіз

4.Створення морально безпечного освітнього простору

Безпечне середовище

2021-2026рр.

Адміністрація,

Педагоги

Спостереження, анкетування, аналіз

5.Формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, виховних занять

культура спілкування

2021-2026рр.

Педагоги

Анкетування

6.Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків

 

Згуртованість колективів учнів початкових класів

2021-2026рр.

Педагоги

Спостереження

7.Робота відеозалу.  Перегляд фільмів відповідної спрямованості

Виховання толерантності

2021-2026рр.

Педагог-організатор

Спостереження

8.Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії, ін

Профілактика булінгу

2021-2026рр.

Педагоги

Анкетування. Спостереження

9.Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права

Профілактика злочинності

2021-2026рр.

Педагоги

Спостереження, аналіз

10.Проведення заходів в рамках тематичного тижня толерантності

 

Виховання толерантності

2021-2026рр.

Педагог-організатор

Спостереження

11.Круглі столи для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» тощо

 

Обмін досвідом

2021-2026рр.

Педагоги

Обговорення

12.Обговорення питання протидії булінгу з батьками (зустрічі, збори, конференції)

 

Батьківський всеобуч

2021-2026рр.

Педагоги, батьки

Анкетування, спостереження

13.Інформаційна робота через інтернет-сторінки

Відкритість питання

2021-2026рр.

Педагоги

Обмін досвідом

14.Консультаційна, профілактично просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

Безпечне

середовище

2021-2026рр.

Адміністрація, педагоги

Спостереження. Анкетування

Очікувані результати:

- створення безпечного толерантного середовища у закладі; 

- профілактика правопорушень і злочинності серед дітей;

- допомога здобувачам освіти і їхнім батькам у захисті своїх прав та інтересів;    - навчання дітей знаходити вихід із кризових ситуацій та захищати себе від усіх видів насильства (булінгу).

 

Проєкт «Інформаційна грамотність – запорука успіху» 

 

Мета проєкту:

    Створення єдиного інформаційно-освітнього простору, який включає сукупність технічних, програмних, телекомунікаційних і методичних засобів, що дозволяють застосовувати в освітньому процесі нові інформаційні технології і здійснювати збір, зберігання і обробку даних системи освіти.

Удосконалення вміння володіння новітніми технологіями, застосування їх у практиці навчання, розвитку та саморозвитку.

 

Шляхи реалізації проекту:

Зміст діяльності

Індикатори

Термін виконання

Відповідальні

Моніторинг

1. Створення умов для навчання учасників освітнього процесу  нових комп’ютерних технологій

Збільшення % УОП, що володіють ІКТ

2021-2026рр.

Адміністрація, вчитель інформатики

План заходів

2. Вивчення і освоєння передового досвіду

Обізнаність педагогів з новими освітніми технологіями

2021- 2026рр.

Голови МО

Узагальнені матеріали

3. Створення внутрішньої бази інформаційних ресурсів

Наявність інформацій них ресурсів

2021- 2023рр.

Адміністрація

Аналіз

4. Створення комп’ютерної мережі у закладі

Забезпеченн я закладу комп`ютер ною технікою

2021 – 2023 рр.

Адміністрація

Аналіз

5. Ведення  сайту закладу, сторінок у соцмережах

Постійне оновлення та поповнення інформація на сайті та у соцмережах

2021- 2026 рр.

Заступник директора

Аналіз

6. Залучення батьків до співпраці через ІКТ (сайт школи, блоги вчителів)

Спілкування через Інтернет

2021- 2026рр.

Адміністрація, батьківський комітет.

Аналіз звернень

7. Інформатизація бібліотечної діяльності

Бібліотека – інформацій но -ресурсний центр

2022- 2025 рр.

Бібліотекар

Спостереження

8. Методична робота (заходи) по удосконаленню володіння ІКТ, обмін досвідом

Практичні вміння та застосування

2021-2026 рр.

Заступник директора

Спостереження, анкетування

9. Співпраця з платформою Х`юман. Запровадження електронного журналу, щоденника

Діючі електронні журнал та  щоденники

2021- 2026рр.

Вчитель інформатики

Спостереження, аналіз

10. Використання дистанційної форми навчання

Впровадже ння дистанційної освіти

2022- 2026рр.

Адміністрація школи, вчителі

Аналіз

 

Очікувані результати:

- Покращення якості надання освітніх послуг з допомогою ІКТ;

- створення комп’ютерної мережі закладу;

- створення матеріально-технічної та науково-методичної бази даних;                   -  оновлення  та розвиток сайту закладу;

-  практичне засвоєння і застосування педагогами та здобувачами освіти ІКТ в освітньому процесі.

 

2.    Педагогічна діяльність колективу закладу

 

Завдання:

§    Використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.

§    Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності.

§    Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників.

§     Педагогіка партнерства, налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу.

§    Дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками у своїй діяльності.

 

 SWOT-аналіз педагогічної діяльності педагогічних працівників закладу

Вимоги

Сильні сторони

Слабкі сторони

Використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу

Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності.

Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності.

Дотримання академічної доброчесності.

Педагогіка партнерства.

1.Більшість педагогічних працівників використовують сучасні освітні підходи, новітні технології.

2. У педагогів є календарно-тематичне планування, що відповідає освітній програмі закладу.

3. Вчителі працюють над досягненням триєдиної мети: навчання, виховання, розвиток.

4.Щороку усі педагоги підвищують свою професійну майстерність шляхом проходження курсів.

5. У закладі функціонують методичні об`єднання вчителів.

6. Педагоги дотримуються академічної доброчесності щодо самоосвіти, пред`явлення свого  передового досвіду, планування роботи.

7. Педагоги добре співпрацюють з батьківським колективом.

8. Окремі педагоги публікують свої розробки уроків, виховних заходів.

 

 

1.Не всі педагоги використовують новітні технології в організації освітнього процесу,

звикли працювати за старими методами.

2.Педагоги не створюють власних програм, планів, методичних доробок.

3.Не простежується планування роботи  над

проблемою підвищення якості досягнень по кожному предмету.

4.Активізації потребує робота з поширення досвіду вчителями школи через укладання методичних посібників, друк у фахових та Інтернет-виданнях.

5.Низька активність педагогів у фахових конкурсах, освітніх проєктах, методичних заходах (тренінгах, семінарах).

6. Не всі педагоги застосовують особистісно орієнтований підхід,  будують партнерські стосунки зі здобувачами освіти.

7. Не всі учні та батьки розуміють сутність поняття академічної доброчесності та відповідальність за її порушення.

 

Проєкт  «Професійна компетентність педагогічних працівників»

Мета проєкту:

Підвищення професійного рівня педагогічних працівників; покращення якості викладання навчальних предметів; підвищення відповідальності за свою професійну діяльність; професійна самореалізація, висока компетентність педагогічних працівників.

Завдання проєкту:

-        Сприяти підвищенню професійної компетентності педагогічних працівників.

-        Забезпечити комфортні умови організаційно-педагогічної, методичної роботи.

-      Створити атмосферу співпраці, спільної відповідальності за результат діяльності закладу.

-        Сприяти активності вчителів до пошуку, новаторства, застосування новітніх технологій.

-     Підвищити якість надання освітніх послуг.

Шляхи реалізації проєкту

Зміст заходу

Індикатори

Термін реалізації

Відповідальні

 

Моніторинг

1.Складання індивідуальних календарних планів у відповідності до освітньої програми, умов роботи закладу.

Відповідність планів програмі

2021-2026рр.

Заступник директора

спостереження

2.Використання сучасних освітніх технологій в освітньому процесі.

Якість надання освітніх послуг

2021-2026рр.

Педагоги

Спостереження, аналіз

3.Оволодіння можливостями Інтернет-ресурсів та використання їх у роботі.

Збільшення % використання ІКТ

2021-2026рр.

Педагоги

спостереження

4.Успішне застосування технологій дистанційного навчання(при потребі)

Навчання з використанням освітніх платформ

2021-2026рр.

Педагоги

Аналіз

5.Забезпечення професійного зростання педагогів в міжатестаційний період.

Щорічне підвищення кваліфікації

2021-2026рр.

Адміністрація

спостереження

6.Урізноманітнювати форми підвищення кваліфікації.

Постійна самоосвіта

2021-2026рр.

Адміністрація

спостереження

7. Сприяти участі у конкурсі «Вчитель року»

Обмін досвідом

2022-2026рр.

Адміністрація

Анкетування

8.Забезпечувати умови здійснення інноваційної діяльності, поширення власного досвіду.

Підвищення якості освіти

2021-2026рр.

Адміністрація

План заходів, анкетування

9.Покращити роботу методичної ради, методичних об єднань вчителів

Підвищення компетентності

2021-2026рр.

Заступник директора

Планування

10. Здійснювати освітній процес на засадах педагогіки партнерства

Партнерські стосунки між учасниками ОП

2021-2026рр.

Педагоги

спостереження

11.Формувати культуру академічної доброчесності усіх учасників освітнього процесу.

Дотримання академічної доброчесності

2021-2026рр.

Адміністрація

спостереження

12. Урізноманітнювати методичну роботу: семінари, круглі столи, презентації тощо.

Підвищення фахового рівня

2021-2026рр.

Заступник директора

Планування,

анкетування

Очікувані результати:

- стабілізація кадрового складу закладу;

-підвищення професійного рівня педагогічних працівників;

-підвищення якості знань здобувачів освіти;

-підвищення активності вчителів до пошуку, новаторства, впровадження   інноваційних технологій;

-створення середовища партнерів та наставників.

 

Проєкт «Вмотивований ініціативний вчитель –
                                                       головна рушійна сила позитивних змін»

Мета проєкту:

Моральне і матеріальне стимулювання професійної діяльності педагогів; підвищення престижу педагогічної професії в громаді;                       утвердження соціального статусу вчителя.

Завдання проєкту:

-                 Сприяти моральному та матеріальному стимулюванню діяльності педагогічних працівників;

-                 Стимулювати педагогів до підвищення свого фахового рівня, компетентності, професійності;

-            Сприяти до активної діяльності, творчої самореалізації, постійної самоосвіти;

-                 Підвищувати престиж педагогічної професії через якість надання освітніх послуг.

 

Шляхи реалізації проєкту:

Зміст заходу

Індикатори

Строки виконання

Відповідальні

Моніторинг

1. Мотивація вчителів до участі в конкурсах професійної майстерності

 

Виявлення творчих педагогів

2022-2026рр.

Адміністрація

Анкетування

2.Запровадження та проведення шкільного конкурсу «Кращий урок року»

Обмін досвідом

2022-2026рр.

Адміністрація

Анкетування, спостереження

3.Створення кімнати психологічного розвантаження

Зменшення професійного вигоряння

2022-2023рр.

Адміністрація

Аналіз планування

4.Організація та проведення предметних тижнів

 

Підвищення якості знань

2021-2026рр.

Керівники методоб єднань

Спостереження

План заходів

5.Стимулювання до проходження вчителями сертифікації

підвищення рівня ініціативності та прагнення до розвитку

2021-2026рр.

Адміністрація

анкетування

6.Проведення  та участь у тренінгах, семінарах

вдосконалення педагогічної майстерності

2021-2026рр.

Педагоги

спостереження

7.Участь у заняттях  психологічного напрямку (зустріч-чаювання, вчительське надвечір’я)

Психологічне розвантаження

2021-2026рр.

Адміністрація

Анкетування

8.Матеріальне стимулювання творчих вчителів

Укріплення престижу професії

2021-2026рр.

Засновник, керівник

Аналіз

Очікувані результати:

-        Створення середовища партнерства, толерантності, взаємопідтримки;

-        Підняття престижу педагогічної професії;

-        Розвиток ініціативності педагогів, творчості, прагнення до саморозвитку та вдосконалення;

-        Підвищення якості роботи, результативності професійної діяльності.

 

3.    Система оцінювання здобувачів освіти

Завдання:

§  Формування відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти та їх батьків системи оцінювання  навчальних досягнень.

§  Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти.

§  Спрямування системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати  навчання, здатності до самооцінювання.

 

SWOT-аналіз системи оцінювання здобувачів освіти

Вимога

Сильні сторони

Слабкі сторони

1.  Формування відкритої, прозорої і зрозумілої системи оцінювання  навчальних досягнень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Проведення внутрішнього моніторингу знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Формування в учнів відповідальності за результати навчання

1.Педагоги добре обізнані з нормативними документами щодо критеріїв оцінювання.

2.Вчителі початкових класів застосовують формувальне оцінювання, старших класів-бальне.

3.Педагоги ознайомлюють учнів з критеріями оцінювання контрольних робіт, визначення тематичної оцінки.

4.Педагоги здійснюють мотивацію оцінювання відповіді.

5. Критерії оцінювання висвітлені на сайті закладу.

6. Вчителі завжди планують аналіз виконаних діагностичних, контрольних робіт.

7.Класні керівники проводять моніторинг навчальних досягнень учнів за семестрами.

8.Учителі початкових класів формують портфоліо учнів, де відстежується поступ у досягненнях.

9. Питання моніторингу навчальних досягнень обговорюється на нарадах при директору, педрадах.

10.Моніторингові дослідження передбачені у річному плані закладу.

11.Педагоги шляхом проведення різних вправ формують відповідальне ставлення до результатів навчання.

12. Ведеться спільна робота з батьками щодо формування в учнів бажання вчитися, розвивати свої здібності.

13.Ведеться робота з обдарованими дітьми.

14. Вчителі проводять консультації, планують корекційні завдання з метою повного засвоєння навчального матеріалу.

15. Вчителі використовують на уроках  диференційні завдання.

1.Не всі педагоги пояснюють учням критерії оцінювання знань з предмету.

2.Не завжди вчителі використовують взаємооцінювання та самооцінювання.

3.Потребує удосконалення система формувального оцінювання.

4. Не завжди учні розуміють об`єктивність оцінки.

5. Не всі батьки обізнані з критеріями оцінювання знань учнів.

 

 

 

 

 

 

 

6.Моніторинг навчальних досягнень інколи носить формальний характер.

 

7.Не завжди вчителі проводять глибокий аналіз результатів моніторингових досліджень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Не всі вчителі застосовують індивідуальний підхід, особистісно зорієнтоване навчання.

9.Не всі вчителі планують індивідуальні заняття для додаткового пояснення незрозумілого матеріалу.

10.Не всі вчителі застосовують заохочувальні методи,  планують нестандартні уроки, тим самим не розвивають інтерес до навчання.

 

Проєкт «Система оцінювання навчальних досягнень»

Мета проєкту:

Формування відкритої, прозорої і зрозумілої системи оцінювання; удосконалення процедури внутрішнього моніторингу та коригування результатів навчання; формування у здобувачів освіти та їх батьків відповідальності за результати навчання.

Завдання проєкту:

-Сформувати відкриту, прозору і зрозумілу для здобувачів освіти та їх батьків систему оцінювання  навчальних досягнень.

-Проводити внутрішній моніторинг, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти.

-Спрямувати систему оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати  навчання.

 

Шляхи реалізації проєкту:

Заходи

Індикатори

Строки виконання

Відповідальні

Моніторинг

1.Створення інформаційних стендів про критерії оцінювання, висвітлення на сайті закладу.

Прозорість системи оцінювання

2021-2026рр.

Адміністрація, педагоги

спостереження

2.Формування системи оцінування відповідно до нормативних документів

Реалізація та відкритість

2021-2026рр.

адміністрація

аналіз

3.Проведення моніторингових досліджень якості знань

Зростання якості, визначення прогалин

2021-2026рр.

педагоги

Аналіз, наказ

4.Вивчення стану викладання предметів

Підвищення якості викладання

2021-2026рр.

адміністрація

наказ

5.Визначення системи формувального оцінювання

Виявлення поступального розвитку дітей

2021-2022рр.

Голова МО

аналіз

6.Запровадження електронного журналу та щоденників

Співпраця з батьками

2022-2023рр.

адміністрація

спостереження

7.Планування методичних заходів щодо ефективності системи оцінювання

Сучасні

2021-2026рр.

Заступник директора

План заходів

8. Планування роботи з батьками щодо відповідального ставлення до навчання

Підвищення якості освіти

2021-2026рр.

Класні керівники

План заходів

Очікувані результати:

-Сформована система оцінювання  навчальних досягнень, відкрита і зрозуміла для здобувачів освіти та їх батьків.

-Результативність внутрішнього моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти.

-Спрямування системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати  навчання, стимулу та інтересу до навчання.

 

 

 

            4. Управлінська діяльність

Завдання:

§  Приведення освітнього та управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства;

§  Прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу;

§  Забезпечення реалізації політики академічної доброчесності;

§  Підвищення ефективності освітнього процесу на основі чіткого планування діяльності;

§  Формування відносин довіри, прозорості, толерантності у колективі; Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей професійного розвитку педагогічних працівників;

§  Організація освітнього процесу на засадах дитиноцентризму.

 

SWOT-аналіз управлінських процесів

Вимога

Сильні сторони

Слабкі сторони

1.Наявність планування діяльності закладу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Ефективність кадрової політики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Організація освітнього процесу, співпраця учасників освітнього процесу

 

 

 

 

 

 

 

4.Реалізація політики доброчесності.

1.У закладі розроблений та затверджений річний план роботи.

2.У закладі розроблене перспективне прогнозування діяльності.

3.У закладі діє освітня програма, сформовані навчальні плани, плани вчителів.

4. Адміністрація співпрацює з засновником, громадскістю.

5. Колектив складається з кваліфікованих педагогічних працівників.

6.Співпраця в колективі базується на довірі, порядності.

7.Створені умови для підвищення професійної кваліфікації працівників, атестації, сертифікації.

8.Права учасників освітнього процесу не порушуються.

9.Більшість педагогів беруть участь у прийнятті рішень, проявляють ініціативу.

10. Розклад уроків та різних занять складений відповідно до програми та відповідає санітарним нормам.

11. У закладі не виявлено випадків порушення академічної доброчесності, корупції.

12. Розроблені положення про академічну доброчесність, правила академічної доброчесності та оприлюднені на сайті.

1. Потребує розбудови внутрішня система забезпечення якості освіти.

2. Не всі учасники освітнього процесу залучаються до планування роботи.

3.Слабкий контроль за реалізацією заходів річного плану.

 

 

 

 

4.    Недостатня стимуляція до творчої самореалізації педагогів.

5.    Відсутня кімната психологічного розвантаження.

 

 

 

 

 

6.Мало залучаються до планування та вирішення питань органи громадського самоврядування

7.Не планується  розроблення індивідуальних освітніх траєкторій.

 

Проєкт  «Управління закладом – колегіальне співробітництво»

Мета проєкту:

  Підвищення ефективності освітнього процесу на основі чіткого планування діяльності;

 Прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу;

Завдання проєкту:

-        створити сучасний освітній заклад в сільській місцевості зі своїм власним іміджем;

-        стимулювати педагогів до їх безперервної освіти, підвищення кваліфікації, досконалого володіння інформаційно-комп’ютерними технологіями;

-         рухатися в бік індивідуальної освітньої траєкторії, яку потрібно забезпечити кожному здобувачу освіти;

-        постійно дбати про покращення матеріально-технічної бази школи, як важливої складової якісної освіти;

-         поетапно реалізовувати основні    положення  Концепції Нової української школи.

 

Шляхи реалізації проєкту:

Зміст заходу

Індикатори

Термін реалізації

відповідальні

Моніторинг

1.Залучення усіх учасників освітнього процесу до планування роботи закладу

Колегіальне планування -успішне

Щороку

адміністрація

Аналіз планування

2.Визначення пропозицій, побажань щодо планування роботи

Успішність та якість впровадження

щороку

адміністрація

анкетування

3.Залучення усіх учасників до комплексного самооцінювання діяльності

Активність усіх учасників

щороку

адміністрація

Акти самооцінювання

4.Розбудова внурішньої системи забезпечення якості освіти

Планування дій та скорегованість

постійно

адміністрація

Анкетування, матеріали

5.Використання різних форм проведення педрад

Покращення якості роботи

2021-2026рр.

адміністрація

Анкетування, протоколи

6.Круглі столи на початку та завершенні н.року «Мій внесок у досягнення успіху»

Розвиток ініціативи

2021-2026рр.

адміністрація

аналіз

7.Розроблення індивідуальних освітніх траєкторій

Забезпечення індивідуального підходу

За потреби

Заступник директора

Індивідуальні навчальні плани

8.Планування морального та матеріального заохочення педпрацівників

Стимул до роботи, якість

2021-2026рр.

Засновник, керівник

накази

9.Звіт директора перед колективом

Визначення успіху

щороку

керівник

звіт

 

 

 

 

 

Очікувані результати реалізації стратегії:

 

v Високі показники успішності здобувачів освіти, інтерес до знань.

v Школа-сучасний обладнаний освітній заклад з розвиненою спортивною, культурною інфраструктурою, осередок культурно-виховного і спортивного життя села.

v Випускник школи –  всебічно розвинена особистість, відповідальний громадянин і патріот, з морально-етичними принципами, здатний приймати відповідальні рішення, відкритий до інновацій.

v Вмотивований вчитель- креативний, компетентний, творчий педагог, інноватор,  здатний до саморозвитку, наставник і приклад для підростаючого покоління.

v Партнерство з батьками, школами, установами, як шлях до всебічного розвитку закладу.

v Гуманізація, демократизація, просторова організація освітнього процесу.

v Ціннісне ставлення до здоров’я, що включає свідоме й відповідальне відношення всіх учасників освітнього процесу до здорового способу життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СХВАЛЕНО

Протокол

засідання педагогічної ради

30.08.2021  №1

 

Немає коментарів:

Дописати коментар