Накази з основної діяльності

 2023-2024 н.р.

                                                                                                                                                                                                            НАКАЗ

с.Великий Говилів

 

 11.03. 2024                                                                                  №23-од                                                 

  Про прийом документів для зарахування дітей до першого класу  2024/2025 навчального  року

 

Відповідно до законів України ,,Про освіту”, ,,Про повну загальну середню освіту”, ,,Про захист персональних даних”, постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року №684 ,,Пpo затвердження Порядку ведення  обліку дiтей дошкільного, шкільного віку та учнів”, Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних тa комунальних закладів освіти для здобуття  повної загальної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти та науки України вiд 16 квітня 2018 року №367, наказу Міністерства освіти i науки України від 28 березня 2022 року №274 ,,Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні”, враховуючи лист Міністерства освіти i науки України від 16 квітня 2022 року № 1/4202-22 ,,Щодо зарахування до 1 -го класу закладів загальної середньої освіти”, рішення виконавчого комітету Хоростківської міської ради від 05 березня 2024 року ,,Про закріплення території обслуговування за закладами дошкільної та загальної середньої освіти на 2024-2025 навчальний рік”, з метою створення безпечного та організованого прийому дітей до першого класу

 

НАКАЗУЮ:

1.    Розпочати прийом документів для зарахування дітей до першого класу  2024/2025 н. р.  та електронну реєстрацію (ІСУО)  з  11 березня 2024 року та завершити 31 травня 2024 року.

2.    Процюк Л.Я., заступнику директора:

2.1.повідомити  батьків  майбутніх  першокласників  та  розмістити  на вебсайті тa у приміщенні закладу інформацію про закріплену за закладом територію обслуговування; умови прийому до першого класу, електронну aдpecy закладy;

2.2 оpганізувати зарахування учнів до першого класу  відповідно до «Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних тa комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної освіти», затвердженого наказом Міністерства освіти та науки України від 16 квітня 2018 року №367 (далі Порядок);

2.3 здійснювати зарахування на підставі заяви одного з батьків майбутніх першокласників (опікуна, іншого законного представника, родича), інших документів, що визначені пунктом 4 розділу I Порядку ;

2.4 зараховувати дітей, які мають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної ocoби (a6o один з ïxніх батьків має вищезазначену довідку), та які не мають  свідоцтва пpo народження, без подання цього документу. Невідкладно інформувати щодо відсутності свідоцтва про народження органи опіки i піклування за місцем проживання дитини чи місцем знаходження закладу освіти;

2.5  створити  безпечні та належні санітарно-гігієнічні й протиепідемічні умови

при прийомі  документів з урахуванням воєнного стaнy.

 2.6.забезпечити  безумовне  виконання  вимог,  визначених  абзацами

другим-третiм пункту 5 статті 59 Закону України ,,Про повну загальну середню освіту”;

  2.7 опрацювати надані персональні дані відповідно до Закону України ,,Про захист персональних даних”;

2.8   попередити батьків або осіб, що їх заміщують, про відповідальність за

повноту і достовірність усієї інформації та усіх документів, що подаються до закладу освіти, згідно з вимогами законодавства;

3.    Інформацію щодо початку прийому документів довести до відома

батьків впродовж двох робочих днів;

4.    До 01.06.2024 року видати наказ про зарахування  дітей до 1 класу

(перша, основна хвиля зарахування);

5.      Забезпечити 100% охоплення дітей шкільного віку навчанням;

6.      Впродовж двох робочих днів з дня зарахування дітей до закладу  оприлюднити з дотриманням Закону України ,,Про захист персональних даних”, на інформаційних стендах закладу, а також на офіційному вебсайті список зарахованих учнів із зазначенням лише їх прізвищ;

7.      Заборонити зараховувати дітей до закладу  на конкурсних засадах, проведення будь-яких заходів, спрямованих на перевірку знань, умінь, навичок чи інших компетентностей дитини для здобуття початкової освіти;

8.  Провести прийом документів та зарахування дітей до 1 класу за

рішенням педагогічної ради до 01вересня 2024 року із внесенням їх персональних даних до алфавітної книги та електронного реєстру.

9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

  Директор                                                                           Ганна ДАВИДІВ


НАКАЗ

с.Великий Говилів

  15.09. 2023р.                                                                                  №83-од                 Про внесення змін до структури та режиму

     2023-2024 навчального року                                                                

        Відповідно до листа відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради №01-28/429 від 14.09 2023 року «Про організацію освітнього процесу»   та на підставі   рішення педагогічної ради від 15 вересня 2023 року (протокол №2)

 НАКАЗУЮ:     

1. Затвердити зміни у  структурі та режимі роботи у 2023-2024 навчальному році Великоговилівської гімназії, а саме:

-    організовувати навчання за очною формою у І семестрі 2023/2024н.р. додатково щосуботи з 16 вересня 2023р.:

16 вересня за 08 січня;

23 вересня - 09 січня;

30 вересня- 10 січня;

07 жовтня – 11 січня;

14 жовтня-12 січня;

21 жовтня-15 січня;

28 жовтня- 16 січня;

11 листопада -17 січня;

18   листопада - 18 січня;

25 листопада - 19 січня;

-І семестр завершити 22 грудня 2023 року.

-Осінні канікули провести з 29 жовтня по 5 листопада 2023 року.

  2.   Відповідно до ст. 107 Кодексу законів про працю України  для  працівників,  задіяних в освітньому процесі,  відпрацьовані дні   з  08 січня по  19 січня 2023 р. вважати днями відпочинку.

3. Педагогічним працівникам врахувати зміни у календарному плануванні предметів.

4.    Контроль за виконанням наказу покладаю на себе.                                                         

 В.о. директора                                                                 Людмила ПРОЦЮК

НАКАЗ

с.Великий Говилів

31.08 2023                                                                        №55-од

Про затвердження структури

  2023-2024 навчального року

та режиму роботи закладу

          На виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», для чіткої організації праці педагогічного колективу та здобувачів освіти у 2023-2024 навчальному році, на підставі рішення педради від 31.08 2023 №1

Н А К А З У Ю :

1.    Затвердити структуру 2023-2024 н.р.:

1.1 Навчальний рік починається Святом знань 1 вересня.

1.2 Навчальні заняття організувати за семестровою системою:

І семестр:      1 вересня - 21 грудня 2023 року

ІІ семестр:     08 січня – 31 травня 2024 року

1.3 Протягом навчального року для учнів провести канікули:

23.10. - 29.10. - осінні;

22.12. - 07.01. - зимові;

25.03. – 31.03. - весняні

1.4 Навчальні заняття закінчити Святом останнього дзвоника – 31 травня 2024 року,   вручення свідоцтв про освіту – до15 червня.

 

2. Встановити наступний режим роботи закладу:

2.1. Навчальні заняття проводити в одну зміну при п’ятиденному робочому тижні відповідно до розкладу, що у додатку 1.

2.2. Робочий день починати о 8-00. Початок уроків о 8.30. Графік роботи усіх працівників у додатку 2.

2.3. Затвердити графік дзвінків для учнів початкових класів:

          1 клас:        1 ур. -    8.30 – 9.05        2-4 класи   :        1 ур. -    8.30 – 9.10          

                              2 ур. -   9.25  – 10.00                                  2 ур. -   9.25  – 10.05

                              3 ур. -   10.30 – 11.05                                 3 ур. -   10.30 – 11.10

                              4 ур. -   11.35 -  12.10                                4 ур. -   11.35 -  12.15

                              5 ур. -   12.30 – 13.05                                5 ур. -   12.30 – 13.10

          2.4.Затвердити графік дзвінків для учнів 5-9 класів:            

                              1 урок -    8.30 – 9.15          

                              2 урок -   9.25  – 10.10    

                              3 урок -   10.30 – 11.15

                              4 урок -   11.35 -  12.20

                              5 урок -   12.30 – 13.15          

                              6 урок -   13.25 – 14.10

                              7 урок -   14.20 – 15.05

          2.5.  У разі скороченого дня через непередбачувані обставини встановити тривалість  уроків і дзвінків за окремим графіком.

          2.6. У разі оголошення сигналу повітряної тривоги організувати евакуацію учнів у найпростіше укриття. Після відбою організувати освітній процес з відповідним корегуванням занять.

          2.7. Найпростішим укриттям вважати центральний коридор І поверху.

          2.8. У випадку переходу на дистанційну форму провадження освітнього процесу навчання здійснювати дистанційно з використанням онлайн-технологій відповідно до розкладу уроків з дотриманням вимог та рекомендацій МОН України та Головного санітарного лікаря.

2.9.. Час осінніх, зимових, весняних та літніх канікул, що не співпадають з черговою відпусткою, є робочим часом педагогічних працівників. У цей період вони залучаються керівником закладу до педагогічної і організаційної роботи в межах часу, що не перевищує їх навчального навантаження до початку канікул.

2.10. Відповідальність за життя та здоров’я дітей під час їхнього перебування в приміщеннях закладу, під час прогулянок, екскурсій, при проведенні позакласних заходів тощо покласти на вчителів та класних керівників.

2.11. Класні керівники та чергові вчителі забезпечують безпеку здобувачів освіти під час перерв.

2.12. Чергування учнів та вчителів по закладу проводити згідно графіка, що у додатку 3. Класні керівники 5-9 класів організовують та відповідають за прибирання робочих місць здобувачів освіти в навчальних кабінетах.

2.13. Прибирання технічним персоналом навчальних кабінетів, закріплених ділянок двору та приміщень закладу проводити щоденно, генеральне прибирання – щоп’ятниці./додаток 4/

2.14. Робота курсів за вибором, гуртків, спортивних секцій допускається лише за розкладом, затвердженим директором закладу.

2.15 Позакласні заходи проводяться за планом, затвердженим директором. Проведення всіх заходів, перебування вчителів, здобувачів освіти, співробітників у приміщеннях закладу дозволяється до 18 год.

2.16. Категорично заборонити відпускати учнів з уроків на різні заходи без відома  адміністрації закладу.

2.17. Навчальні екскурсії провести протягом навчального року. Проведення екскурсій, походів з дітьми, тощо дозволяється лише після видання наказу на те директора закладу. Відповідальність за життя і здоров’я дітей несе той учитель (працівник), який призначений директором.

2.18. Сторонні особи не допускаються у приміщення закладу.

2.19. Категорично забороняється проводити заміну уроків без дозволу адміністрації.

2.20 Ведення щоденників вважати обов’язковим для кожного учня 3- 9 класів.

2.21. Категорично забороняється куріння  вчителями на території  закладу.

2.22.  В разі захворювання працівники закладу зобов’язані вчасно попереджати адміністрацію про дату відкриття листка непрацездатності та закінчення терміну його дії.

2.23. У канікулярний час технічний персонал закладу залучається до виконання господарських робіт, що не потребують спеціальних знань (малий ремонт) в межах встановленого їм робочого часу.

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

    В.о.директора гімназії                                           Людмила ПРОЦЮК

НАКАЗ

с.Великий Говилів 

 18.09. 2023                                                                                 №86-од                                                                                                                         

Про організацію навчання

 за екстернатною формою 

 у 2023/2024 навчальному році

 учениці 5 класу Федак Вероніки

       Відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про загальну середню освіту», розділів І,ІІ Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 12.01.2016 № 8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 лютого 2021 року № 160), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2016 р. за № 184/28314, заяви матері, на виконання рішення педагогічної ради від 15.09.2023, протокол №2, з метою забезпечення прав здобувачів освіти

НАКАЗУЮ:

1.    Перевести з 18.09.2023 на екстернатну форму здобуття освіти у 2023/2024 навчальному році ученицю 5 класу Федак Вероніку.

2.    Заступнику директора гімназії:

1.    До 20.09 організувати ознайомлення екстерна та її батьків із навчальними програмами, порядком проведення оцінювання навчальних досягнень. 

2.    До  20.04 2024 визначити склад педпрацівників для проведення консультування та оцінювання учениці (комісії з оцінювання).

3.    До 20.04 2024 подати на затвердження графіки проведенння консультацій.                                        

4.    До 31.05 2024 провести  завершальне (підсумкове) оцінювання з усіх навчальних предметів інваріантної частини навчального плану освітньої програми.

3.    Учителям:

1.    До 01.05 2024 розробити і подати на затвердження завдання для оцінювання з урахуванням очікуваних результатів навчання відповідно до Освітньої програми та навчальних програм з  навчальних предметів .

4.    Затвердити індивідуальний навчальний план екстерна для 5 класу.

5.    Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


                                                                         

В.о.директора                                                               Людмила ПРОЦЮК

Додаток до наказу від 18.09 2023

Індивідуальний навчальний план для 5 класу

екстерна Федак Вероніки

на 2023-2024 навчальний рік

 

Освітні галузі

      Предмети

Кількість годин на тиждень

 

5 клас

 

 

 

Інваріантний складник

 

Мовно-літературна

Українська мова

4

 

Українська література

2

 

Зарубіжна література

1,5

 

Іноземна мова (англійська)

3,5

 

Математична

Математика

5

 

Природнича

Інтегрований курс

«Пізнаємо природу»

2

 

Географія

 

 

Соціальна

і здоров’язбережувальна

Інтегрований курс «Здоров’я,

безпека та добробут»

1

      

 

 

 

Громадянська

та історична

Вступ до історії України

та громадянської освіти

1

 

 

Історія України

Всесвітня історія

 

 

Інформатична

Інформатика

1,5

 

Технологічна

Технології

2

 

Мистецька

Музичне мистецтво

1

 

Образотворче мистецтво

1

 

Фізична культура

Фізична культура

3

 

Разом (без урахування фізичної культури)+фізична культура

25,5+3

 

Всього (без урахування поділу класів на групи)

28,5

 

 

 

2022-2023 н.р.         

                                                                                    НАКАЗ

с.Великий Говилів 

 10.03. 2023                                                                                 №19-од                                                                                                                     

  Про підготовку і проведення

 «Дня цивільного захисту»

На виконання Кодексу цивільного захисту України, Положення про функціональну підсистему навчання дітей дошкільного віку, учнів та студентів діям у надзвичайних ситуаціях (з питань безпеки життєдіяльності) єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2016 року № 1400, та відповідно до програми загальної підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях та здобувачів освіти, згідно з програмою предметів «Основи здоров'я», з метою поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя, практичного закріплення учнями теоретичного матеріалу щодо дій при виникненні надзвичайних ситуацій, проведення заходів об’єктового тренування з питань цивільного захисту з учасниками освітнього процесу, перевірки порядку екстреної евакуації учасників освітнього процесу у випадку виникнення пожежі

НАКАЗУЮ:

1.  28 квітня 2023 року провести День цивільного захисту.

2. Метою та завданнями «Дня цивільного захисту» визнати:

2.1. Навчання керівного складу, організації та проведення заходів цивільного захисту в гімназії.

2.2. Перевірка дій учасників освітнього процесу у випадку надзвичайної ситуації та  виникненні пожежі.

2.3. Контроль знань і умінь постійного складу гімназії відповідно до програми загальної підготовки, а також під час проведення об'єктового тренування та тренування з відпрацювання дій на випадок пожежі.

2.4. Практичне закріплення учнями теоретичного матеріалу щодо дій при виникненні надзвичайних ситуацій та пожеж.

2.5. Формування в учнів високих морально-психологічних якостей, патріотизму, любові до Батьківщини, відваги, мужності, витримки, ініціативи, спритності, самовідданості при виконанні завдань цивільного захисту.

3. До участі у «Дні цивільного захисту» залучити керівний склад закладу, особовий склад відповідальних за стан цивільного захисту, постійний склад працівників школи, учнів 1-9 класів.

4. Призначити загальношкільну комісію по оцінюванню проведення змагань, естафет, конкурсів під час «Дня цивільного захисту» у такому складі:

Голова комісії - директор школи – Давидів Г.Я.,

Заступник голови - посадова особа з питань цивільного захисту (начальник штабу керівництва тренуванням) Процюк Л.Я..

Члени комісії:

Педагог-організатор Сеньків В.М.;

учитель предмету «Основи здоров’я» Балук Г.І.;

президент «Шкільної республіки» Кукурудза Н.В. , учениця 9 класу;

підкомісія з проведення змагань та естафети з цивільного захисту:

голова - вчитель фізичної культури Кримський Р.В.;

члени підкомісії:

член учнівського комітету – Любий Максим, учень 9 класу,

член учнівського комітету – Сеньків В., учень 7 класу.

5. Посадовій  особі з питань цивільного захисту (начальнику штабу керівництва тренуванням) Процюк Л.Я.:

5.1. Розробити та представити на затвердження план підготовки та проведення «Дня цивільного захисту».

До 20 березня 2023 року

5.2. Розробити суддівську документацію разом з членами комісії, ознайомити членів підкомісії з порядком проведення змагань, естафет, вікторин, конкурсів.

До 27 березня 2023 року

6. Татарину М.І., завідувачу господарства, забезпечити формування цивільного захисту необхідним майном і підготувати територію школи для опрацювання нормативів цивільного захисту, проведення змагань.

До 15 квітня 2023 року

7. Заступнику Посадової  особи з питань цивільного захисту Кукурудзі М.А. підготувати навчально-матеріальну базу ЦЗ школи до проведення «Дня цивільного захисту».

До 15 квітня 2023 року

8. Класним керівникам 1-9 класів:

8.1. Довести до відома учнів цілі та завдання «Дня цивільного захисту» провести бесіди про правила безпеки під час проведення «Дня цивільного захисту» та про порядок евакуації зі школи у випадку надзвичайної ситуації(пожежі).

Протягом березня 2023 року

8.2. Розглянути питання вміння користуватися засобами індивідуального захисту в разі надзвичайних ситуацій.

9. Загальна готовність до Дня цивільного захисту 21 квітня 2023 року.

10. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор                                                                 Ганна ДАВИДІВ

 

З наказом ознайомлені                            



ПЛАН

підготовки та проведення «Дня цивільного захисту»

 

№ з/п

Заходи

Час

проведення

Хто

проводить

Відмітка

про виконання

1

2

3

4

5

ПІДГОТОВЧИЙ ПЕРІОД

1.

Розгляд  питання про стан цивільного захисту на нараді при директору, вивчення нормативних документів Міністерства освіти і науки України, області, району, міста з питань підготовки учнів згідно з програмою  предметів «Основи здоров'я»

Березень 2023

Директор,  посадова особа з питань ЦЗ

 

2.

Відпрацювання порядку і послідовності проведення «Дня цивільного захисту» з його організаторами, членами комісії та підкомісії.

Березень

 

2023

Директор та  відповідальні особи

 

3.

Визначення складу учасників (гостей), які залучаються та запрошуються для підготовки та проведення (участі) «Дня ЦЗ». Призначення відповідальних за їх зустріч.

Березень 2023

Директор,

класні керівники

 

4.

Залучення до проведення «Дня ЦЗ» працівників пожежної частини.

Квітень  2023

Посадова особа з питань ЦЗ

 


5.

Розробка суддівських документів та особистих планів (пам’яток) для членів журі, класних керівників з проведення змагань, естафет та конкурсів.

Квітень 2023

посадова особа з питань ЦЗ, члени комісії, класні керівники

 

6.

Організація та здійснення контролю за якістю занять згідно з програмою «Основи здоров’я» .

Березень 2023

Директор, посадова особа з питань ЦЗ,

 

 

7.

Семінар (заняття-тренінг) для вчителів та технічного персоналу з основних тем цивільного захисту підготовки працівників об’єкту.

31.03 2023

Директор, посадова особа з питань ЦЗ

 

8.

Перевірка та підготовка майна цивільного захисту для проведення «Дня цивільного захисту».

Березень

Посадова особа з питань ЦЗ,  заступник директора з МТЗ

 

9.

Організація та перевірка засобів протипожежного захисту та способів оповіщення про пожежу, надзвичайну ситуацію.

Березень

Заступник директора з МТЗ

 

10.

Підготовка матеріалів для надання першої медичної допомоги для зупинення кровотечі та при переломах та вивихах.

Березень

Брат медичний

 

11.

Проведення заходів з пропаганди цивільного захисту та питань забезпечення життєдіяльності людини:

«Радіаційна безпека»;

«Навколишнє середовище та людина»; «Надзвичайні ситуації»;

«Пожежна безпека».

 

Березень

Класні керівники

 

12.

Підготовка місця для огляду засобів цивільного захисту та пожежної безпеки: захисту органів дихання та шкіри, приладів радіаційної та хімічної  розвідки, макетів вибухово-небезпечних предметів, засобів пожежогасіння та іншого приладдя.

Березень

Директор, посадова особа з питань ЦЗ,

заступник директора з МТЗ

 

13.

Налагодження технічних засобів навчання та засобів пропаганди заходів цивільного захисту та захисту  населення.

Березень

 посадова особа з питань ЦЗ, класні

керівники

 

14.

Організація у шкільній бібліотеці виставок книжок, брошур, альбомів з тематики “Цивільна оборона та захист населення”, «Надзвичайні ситуації та дії населення під час них», «Людина в екстремальних ситуаціях», «Людина та навколишнє середовище», «Запобігти, врятувати, допомогти», «Знай та умій», «Пожежна безпека у вашому житті». 

Підготовка наочної агітації, плакатів, схем та пам’яток щодо дій під час надзвичайних ситуацій, які необхідні для проведення заходів «Дня цивільного захисту».

Березень -квітень

бібліотекар

 

15.

 

Підготовка  місця для змагань з питань цивільного захисту.

 

 

Квітень  

Заступник директора з МТЗ,  класні керівники

 

ПРОВЕДЕННЯ «Дня цивільного захисту”

1.

Збір керівного складу цивільного захисту школи.

28.04.2023, 8.15

Директор

 

2.

Доповіді керівного складу цивільного захисту школи, посадової особи з питань ЦЗ  про готовність постійного складу та формування  до проведення заходів згідно  плану «Дня ЦЗ».

28.04.2023, 8.20

Керівний склад ЦЗ,  посадова особа з питань ЦЗ

 

3.

Відкриття «Дня Цивільного захисту», проведення загальношкільної лінійки за участю представників органів цивільної захисту, органів освіти, батьків.

28.04.2023 8.30-09.00

Директор, посадова особа з питань ЦЗ

 

4.

Практичне закріплення учнями теоретичного матеріалу щодо дій при виникненні надзвичайних ситуацій та пожеж:

- відкриті уроки та виховні години за тематикою цивільного захисту;

- відкриті уроки в рамках вивчення предмету «Основи здоров’я» ;

- виступ команди ДЮРП;

- практичні заняття з виконанням нормативів цивільного захисту та пожежної безпеки.

28.04.2023

 

Вчителі,  класні керівники

 

5.

  Огляд стіннівок, малюнків, плакатів на тему «Дії населення та захист людини в надзвичайних ситуаціях».

28.04.2023,

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи, класні керівники

 

6

Робота штабу керівництва тренуванням, формування згідно ввідної «Пожежа»:

28.04.2023,

 

 

12.10

 

 

12.20

 

 

12.30

Посадова особа з питань ЦЗ

 

-  проведення евакуації згідно ввідної «Пожежа»;

Голова комісії з питань евакуації

 

- гасіння пожежі на початковому етапі із застосуванням первинних засобів пожежогасіння;

Командир протипожежної ланки

 

- надання першої невідкладної домедичної допомоги потерпілим;

Командир медичної ланки

 

 

- взаємодія з пожежно-рятувальними підрозділами

Директор

 

 

 

 

7.

Змагання, естафети за участі команд учнів 8-9 класів

13.30-14.30

Вчитель фізичної культури

 

ПІДСУМКИ «Дня цивільного захисту»

1.

Збір педагогічного складу і учнів на лінійку для підведення підсумків «Дня цивільного захисту»

28.04.2023

Директор,

посадова особа з питань ЦЗ

 

2.

Вручення призів, пам’ятних подарунків, грамот та сувенірів переможцям окремих етапів заходів цивільного захисту.

28.04.2023

Директор,

посадова особа з питань ЦЗ

 

3.

Підсумки проведення «Дня цивільного захисту», нарада з керівним складом цивільного захисту, педагогічним колективом  школи та доведення завдань щодо питань з охорони життя та здоров’я учнів у новому навчальному році.

28.04.2023

Директор, фахівець НМЦ ЦЗ та БЖБ Харківської області

 

4.

Підготовка звіту про організацію проведення «Дня цивільного захисту».

До 05.05.2023

Посадова особа з питань ЦЗ

 

5.

Доведення інформації про хід заходів «Дня ЦЗ» через:

- листки-блискавки, фотогазети, стіннівки;

- шкільний сайт.

До 10.05.2023

Педагог-організатор

 

 

Посадова особа з питань ЦЗ    ________  ­­­       ___________________

                                                             (Підпис)                            (ПІБ)

          

                                                                                НАКАЗ

с.Великий Говилів 

 30.03. 2023р.                                                                                  №23-од 

              Про внесення змін до структури

              2022-2023 навчального року                                                                                                                                     

Відповідно до розпорядження міського голови від 27 березня  2023 року №19/03-01 ,,Про завершення опалювального періоду  2022-2023 років в установах міської ради”, протокольного рішення  від 27 березня 2023 року №7 спільної наради керівників закладів освіти та представників органів місцевого самоврядування, листа відділу ОКСМС від 28 березня 2023 року № 01-28/ 157,     листа ТОВ ,,Газопостачальна компанія Нафтогаз” від 28.03. 2023 № 125/2/3-31 щодо відмови  подовжувати термін дії договору та на підставі рішення педагогічної ради (протокол №10 від 30.03 2023 року)

 

НАКАЗУЮ:

Внести зміни до структури 2022-2023 навчального року, оголосивши канікули з 03 квітня до 07 квітня 2023 року. Навчальний рік завершити 7 червня 2023 року.

2.    Педагогічним працівникам внести зміни до календарного планування з кожного предмету відповідно до зміни структури навчального року.

3.    Класним керівникам 31 березня 2023 року провести повторні інструктажі з учнями всіх класів з питань безпечної поведінки в умовах воєнного стану, збереження життя і здоров’я в період весняних канікул.

 Директор                                                                           Ганна ДАВИДІВ                                          

                                                                                         НАКАЗ

с.Великий Говилів

 17.03. 2023р.                                                                                  №20-од                                         

  Про прийом дітей до першого класу у 2023/2024 навчальному  році

 

Відповідно до законів України ,,Про освіту”, ,,Про повну загальну середню освіту”, ,,Про захист персональних даних”, постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року №684 ,,Пpo затвердження Порядку ведення  обліку дiтей дошкільного, шкільного віку та учнів”, Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних тa комунальних закладів освіти для здобуття  повної загальної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти та науки України вiд 16 квітня 2018 року №367, наказу Міністерства освіти i науки України від 28 березня 2022 року №274 ,,Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні”, враховуючи лист Міністерства освіти i науки України від 16 квітня 2022 року № 1/4202-22 ,,Щодо зарахування до 1 -го класу закладів загальної середньої освіти”, рішення виконавчого комітету Хоростківської міської ради від 16 березня 2023р. ,,Про закріплення території обслуговування за закладами дошкільної та загальної середньої освіти на 2023-2024 навчальний рік”, наказу відділу ОКСМС від 17 березня 2023 року, з метою створення безпечного та організованого прийому дітей до першого класу

 

НАКАЗУЮ:

1.    Розпочати прийом заяв до першого класу  на 2023/2024 н. р.  з  04 квітня 2023 року та завершити 31 травня 2023 р.;

2.    Процюк Л.Я., заступнику директора та класному керівнику:

2.1.повідомити  батьків  майбутніх  першокласників  та  розмістити

до 25 березня 2023 року на вебсайті тa у приміщенні закладу інформацію про закріплену за закладом територію обслуговування; умови прийому до першого класу, електронну aдpecy закладy;

2.2 оpганізувати зарахування учнів до першого класу  відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних тa комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти та науки України від 16 квітня 2018 року №367 (далі Порядок);

2.3 здійснювати зарахування на підставі заяви одного з батьків майбутніх першокласників (опікуна, іншого законного представника, родича), інших документів, що визначені пунктом 4 розділу I Порядку ;

2.4 зараховувати дітей, які мають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної ocoби (a6o один з ïxніх батьків має вищезазначену довідку), та які не мають  свідоцтва пpo народження, без подання цього документу. Невідкладно інформувати щодо відсутності свідоцтва про народження органи опіки i піклування за місцем проживання дитини чи місцем знаходження закладу освіти;

2.5  створити  безпечні та належні санітарно-гігієнічні й протиепідемічні умови

при прийомі  документів з урахуванням воєнного стaнy. Здійснювати прийом громадян за узгодженим  графіком;

2.6  забезпечити  безумовне  виконання  вимог,  визначених  абзацами

другим-третiм пункту 5 статті 59 Закону України ,,Про повну загальну середню освіту”;

  2.7 опрацювати надані персональні дані відповідно до Закону України ,,Про захист персональних даних”;

2.8   попередити батьків або осіб, що їх заміщують, про відповідальність за

повноту і достовірність усієї інформації та усіх документів, що подаються до закладу освіти, згідно з вимогами законодавства;

3.    Інформацію щодо початку прийому документів довести до відома

населення впродовж двох робочих днів;

4.    До 01.06.2023 року видати наказ про зарахування усіх дітей до 1 класу

(перша, основна хвиля зарахування);

5.      Забезпечити 100% охоплення дітей шкільного віку навчанням;

6.      Впродовж двох робочих днів з дня зарахування дітей до закладу  оприлюднити з дотриманням Закону України ,,Про захист персональних даних”, на інформаційних стендах закладу, а також на офіційному вебсайті список зарахованих учнів із зазначенням лише їх прізвищ;

7.      Заборонити зараховувати дітей до закладу  на конкурсних засадах, проведення будь-яких заходів, спрямованих на перевірку знань, умінь, навичок чи інших компетентностей дитини для здобуття початкової освіти;

8.  Провести прийом документів та зарахування дітей до 1 класу за

рішенням педагогічної ради до 01вересня 2023 року із внесенням їх персональних даних до алфавітної книги та електронного реєстру.

9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. 

  Директор                                                                           Ганна ДАВИДІВ    

                                        

                                                                                           НАКАЗ

с.Великий Говилів

 15.02. 2023                                                                                  №12 - од      

Про звільнення від проходження

державної підсумкової атестації учнів,

які завершують здобуття початкової

та базової загальної середньої освіти,

у 2022/2023 навчальному році

                Відповідно до статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року №2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», пункту 3 розділу І, пункту 6 розділу IV Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, наказу МОН України  №19 від 11.01 2023 року (зареєстрований в МЮУ 26.01 2023 року за № 167/39223)

та з метою збереження життя і здоров’я учнів в умовах воєнного стану

НАКАЗУЮ:

1. Звільнити у 2022/2023 навчальному році від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти.                                                                 

 2. Наказ довести до відома всіх учасників освітнього процесу та розмістити на сайті закладу.

 3. Контроль за виконанням наказу покладаю на Процюк Л.Я.                                                                        

 Директор                                                                           Ганна ДАВИДІВ                                                                   

                                                                                                      НАКАЗ

с.Великий Говилів

 13.01. 2023                                                                                 №02-од                                      

     Про зміни до структури навчального року                                                                  

        Відповідно до листа відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради та на підставі   рішення педагогічної ради від 12 січня 2023 року (протокол №6) 

НАКАЗУЮ:    

1.    Весняні канікули, заплановані на березень 2023 року, перенести на період з 16.01 до 20.01 2023 року. Навчання почати 23 січня 2023 року.

2.    Усім педагогічним працівникам скласти календарно-тематичне планування з кожного предмета на ІІ семестр, врахувавши зміни.

3.    Контроль за виконанням наказу покладаю на заступника директора Процюк Л.Я.                                                          

Директор                                                                           Ганна ДАВИДІВ


Немає коментарів:

Дописати коментар