2024-2025 навчальний рік
Про організацію харчування учнів
в 2024 - 2025 навчальному
році
Відповідно до статті 25,56 Закону
України „Про освіту”, статті 20,21 Закону
України „Про повну загальну середню
освіту”, статті 5 Закону України „Про охорону дитинства”, Постанови Кабінету Міністрів
України від 24.03 2021р. № 305 „Про
затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та
дитячих закладах оздоровлення та
відпочинку”, ст. 7 Закону України ,,Про забезпечення
прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”, ст.10 Закону України ,,Про статус
ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, згідно з постановою Кабінету
Міністрів України від 19.06.2002 № 856 ,,Про організацію харчування окремих
категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах”, відповідно до вимог
Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого
наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205, на виконання рішення виконавчого комітету
Хоростківської міської ради Тернопільської області, Про організацію харчування
учнів1-4 класів та окремих категорій у закладах загальної середньої освіти м.
Хоростків”, наказу відділу ОКСМС, з метою
забезпечення організації
харчування в закладі у відповідності до вимог ХАССП, додержання
санітарно-гігієнічних вимог і санітарно-протиепідемічних правил і норм
НАКАЗУЮ:
1.1 вартість денного харчування для однієї дитини за рахунок коштів бюджету Хоростківської ТГ для дітей 1-4 класів
в розмірі 20 грн. 00 коп.;
1.2. Вартість денного харчування для
однієї дитини пільгової категорії
з числа учнів:
дітей-сиріт;
дітей, позбавлених батьківського
піклування;
дітей з особливими освітніми потребами,
які навчаються в інклюзивних класах;
дітей із сімей, які отримують допомогу
відповідно до Закону України “Про державну соціальну
допомогу малозабезпеченим сім’ям”;
дітей з числа внутрішньо переміщених
осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і
збройних конфліктів;
дітей з інвалідністю;
дітей воїнів АТО та дітей воїнів учасників російсько-української війни
в розмірі 40 грн.00 коп.
1.3. Вартість денного харчування для дитини з багатодітної сім’ї в розмірі 10 грн. 00 коп.» з
батьківською платою в розмірі 10 грн.
2. Забезпечити безкоштовним харчуванням учнів
початкових класів:
(Список
учнів у додатку).
3. Забезпечити
безкоштовним харчуванням учнів 1-9
класів таких категорій: діти-сироти, діти, які залишилися без
батьківського піклування, діти з інвалідністю, діти з особливими освітніми
потребами, які навчаються в інклюзивних класах, діти воїнів АТО та воїнів
учасників російсько-української війни, діти з числа внутрішньо переміщених осіб.
Список учнів у додатку.
4.Забезпечити гарячим харчуванням учнів з багатодітних сімей (50%
оплати) відповідно до заяв батьків. Список учнів у додатку.
5. Затвердити режим харчування учнів та графік видачі страв з
харчоблоку
(додаток ).
6. Відповідальність за організацію харчування учнів, замовлення і
надходження гарантованих якісних
продуктів і продовольчої сировини у необхідній кількості з додержанням умов і
термінів їх зберігання покласти на завідувача господарством Лабатого М.В.
7. Відповідальність за технології виготовлення страв, якість готових
страв покласти на кухаря.
8.Сестрі медичній:
- посилити контроль за дотриманням особистої
гігієни працівниками, які пов’язані з організацією харчування дітей,
проходженням ними медогляду, дотриманням санітарно-гігієнічного
режиму в харчоблоці та їдальні.
-
контролювати постачання продуктів харчування на наявність
сертифікатів якості та посвідчень, вести
журнал бракеражу сирої продукції.
- Слідкувати за дотриманням чотиритижневого
меню, складанням щоденних меню-розкладок, дотриманням норм закладки сировини та виходу готової продукції,
контролювати дотримання технології приготування
страв .
- Знімати
пробу страв за півгодини до видачі їжі на групи не більше одної порції,
відповідно до переліку страв, наведених в меню-розкладі, за температури, за
якої вживатиметься страва, результати зняття проби вносити до журналу бракеражу
готової продукції.
-попереджувати
спалахи гострих кишкових
інфекцій і харчових
отруєнь, вести журнал здоров’я.
-Щодня розміщувати завірене керівником закладу щоденне меню із зазначенням виходу
кожної страви поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку та в інформаційних
куточках для батьків.
-Аналізувати виконання затвердженого набору
продуктів щомісячно кожні 10 днів, протягом року з урахуванням норм заміни
продуктів за енергоцінністю, за необхідності проводити корегування харчування
із зазначенням в Журналі обліку виконання норм харчування.
9.
Кухарю гімназії:
9.1.Здійснювати харчування дітей у суворій відповідності
до Порядку організації харчування дітей в освітніх закладах.
9.2.Дотримуватись норм харчування.
9.3.Дотримуватись санітарних вимог до
стану харчоблоку закладу
9.4. Своєчасно
проходити медичний огляд та дотримуватись санітарних мінімумів для працівників кухні.
9.5.Проводити контрольну зачистку свіжих
овочів, результати обробки, відходи після холодної обробки або другої термічної
обробки риби, м’яса, зазначити у Зошиті обліку відходів.
9.6.Дотримуватись правил особистої гігієни, уникати гнійничкових захворювань і гострих
респіраторних інфекцій.
9.7.Видавати
готові страви тільки після зняття проб, відповідно до затвердженого графіка
видачі їжі
9.8.Використовувати
тільки за призначенням обладнання, посуд та інвентар харчоблоку.
10.Повна
відповідальність за приймання, зберігання продуктів та тари, а також відповідальність
за якість та асортимент продуктів харчування та продовольчої сировини, які прийнято до закладу за додержання вимог
санітарного законодавства щодо їх зберігання покладається на медичну сестру.
11.
Завідувачу господарством:
11.1. При
замовленні продуктів харчування дотримуватись розподілу продуктового набору за
основними групами та видами продуктів
відповідно до вимог чинного законодавства.
11.2. Не замовляти продукти, заборонені нормативними документами.
11.3. Забезпечувати двотижневий запас продуктів тривалого терміну
зберігання.
11.4. Здійснювати облік продуктів харчування та продовольчої сировини у Книзі складського
обліку, суворо дотримуватись умов зберігання та термінів реалізації продуктів
харчування та продовольчої сировини.
12. Відповідальність:
- за зберігання та використання денного запасу продуктів, за
повноту розкладки продуктів та вихід страв, за якість і своєчасне приготування,
за дотримання правил особистої гігієни, покладається на кухаря.
- за
відбір та зберігання добової проби страв, за санітарний стан приміщень
харчоблоку покладається на сестру медичну.
13.Не
допускати на харчоблок сторонніх осіб,
осіб без санітарного одягу.
14.Затвердити комісію з бракеражу продуктів харчування та
продовольчої сировини у складі:
Дудар О.Є. - медична
сестра.
Лабатий М.В. - завгосп .
- класні керівники 1-4
класів
15. Комісії з бракеражу продуктів
харчування та продовольчої сировини:
15.1.
Проводити оцінювання якості продуктів харчування та продовольчої
сировини відповідно до вимог чинного законодавства та Положення про комісію з
бракеражу.
15.2.Проводити перевірку наявності
супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість,
відповідність вимогам державних стандартів.
15.3. При встановленні недоброякісності
будь-якого продукту повертати його постачальнику.
16. Призначити відповідальним за
ведення журналу бракеражу готової продукції, бракеражу сирої продукції та
журналу здоров’я працівників харчоблоку медичну сестру.
17. Класним керівникам :
17.1. Здійснювати облік дітей, охоплених безкоштовним
харчуванням, вчасно повідомляти про
наявність учнів особу, відповідальну за організацію харчування.(Лабатий М.І.)
17.2.Приділяти увагу формуванню культурно -
гігієнічних навичок під час вживання їжі.
17.3. Вчити
дітей правильно користуватись виделкою, серветкою, привчати дітей сідати за
стіл в охайному вигляді, з чистими руками, вчити дітей їсти охайно, сидіти за
столом правильно.
18. Вважати обов’язковими на кухні
наступні документи:
- наказ про організацію
харчування учнів закладу;
- накладні на отримані
продукти;товарно-транспортні накладні;
- сертифікати якості;
- щоденне меню-вимогу;
-чотиритижневе меню;
- технологічні картки
приготування страв;
- бракеражні журнали;
-журнал здоров’я;
- журнал обліку дітей
Списки учнів, що
харчуються
19. Кухарю закладу до 05 числа кожного наступного місяця здавати звіти
про використання продуктів харчування в централізовану бухгалтерію відділу
освіти.
20. Завгоспу до 25 числа кожного місяця
здавати накладні, звіривши кількість у постачальника.
21. Безкоштовне
харчування учнів здійснювати тільки в
робочі дні. У разі відсутності учнів під час навчання компенсація за
харчування не проводиться.
22. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор
Ганна ДАВИДІВ
ООзнайомлені:З наказом о
2022-2023 навчальний рік.
Одноразове безплатне гаряче харчування отримують 45 учнів 1-4 класів, з яких 3 учні з сімей ВПО та 5 учнів 5-9 класів з числа ВПО.
Немає коментарів:
Дописати коментар